Sergio Sánchez refuerza la defensa de la SD Compostela

La SD Compostela continúa completando su plantilla para la próxima temporada y acaba de cerrar el acuerdo con Sergio Sánchez para reforzar su defensa. Se trata de un central zurdo de 27 años que destaca por el poderío aéreo gracias a su 1,90 metros de altura.

Cuenta con una dilatada experiencia en Segunda B a pesar de sus 27 años, pasando por equipos como Albacete B, Villanovense, San Roque de Lepe, La Hoya Lorca o el Real Oviedo, equipo del que procede y en el que la pasada campaña disputó 15 encuentros.
A SD Compostela continúa completando o seu equipo para a próxima tempada e acaba de pechar o acordo con Sergio Sánchez para reforzar o seu defensa. Trátase dun central zurdo de 27 anos que destaca polo poderío aéreo grazas ao seu 1,90 metros de altura.

Conta cunha dilatada experiencia en Segunda B a pesar dos seus 27 anos, pasando por equipos como Albacete B, Villanovense, San Roque de Lepe, La Hoya Lorca ou o Real Oviedo, equipo do que procede e no que a pasada campaña disputou 15 encontros.

Escribe un comentario

5 × uno =