Manu Castiñeiras renueva una temporada más con la SD Compostela

casti

Manu Castiñeiras se ha comprometido con la SD Compostela para seguir jugando en San Lázaro la próxima temporada.  El central santiagués ha aceptado la oferta de renovación y se convierte en el segundo jugador con contrato para la campaña 2014-15, tras la renovación de Catú.

El club está feliz por poder seguir contando con Castiñeiras como buque insignia, que representa, tanto dentro como fuera del campo, importantes valores como el esfuerzo, el liderazgo, el compromiso y la humildad. El defensa ha sido siempre un ejemplo con el que la SD Compostela se siente identificado.

Manu sumará su cuarta temporada consecutiva en su segunda etapa como jugador del Compos y puede presumir de haber ascendido con el equipo desde Preferente a Segunda B.  El central tiene una dilatada trayectoria en el fútbol profesional, ya que tras debutar como profesional en el Compos en 2001, pasó por Eibar, Tenerife y Racing de Ferrol.

Manu Castiñeiras chegou a un acordo coa SD Compostela para seguir xogando en San Lázaro a próxima tempada. O central santiagués aceptou a oferta de renovación e convírtese no segundo xogador con contrato para a campaña 2014-15 trala renovación de Catú.

O club está feliz por poder seguir contando con Castiñeiras como buque insignia, que representa, tanto dentro como fora do campo, importantes valores como o esforzo, o liderado, o compromiso e a humildade. O defensa foi sempre un exemplo co que a SD Compostela se sinte identificado.

Manu sumará a súa cuarta tempada consecutiva na súa segunda etapa como xogador do Compos e pode presumir de ascender co equipo desde Preferente a Segunda B. O central ten unha dilatada traxectoria no fútbol de élite, xa que tras debutar como profesional no Compos en 2001, pasou por Eibar, Tenerife e Racing de Ferrol.

Escribe un comentario

15 − 5 =