La SD Compostela cierra el fichaje del delantero Gerard Oliva

La SD Compostela ha llegado a un acuerdo con Gerard Oliva, que jugará en San Lázaro la próxima temporada. El delantero, de 25 años, llega al club santiagués procedente del Real Murcia, donde el año pasado jugó 33 encuentros.

A pesar de su juventud, el punta tiene un amplio curriculum en equipos como el Numancia, el Atlético de Madrid B, el Huesca e incluso una experiencia en Austria, como jugador del Ried.

Oliva se une a Javi Moreno y Pato Guillén como las tres caras nuevas que de momento han llegado al Compos para la temporada 2015-2016.
A SD Compostela chegou a un acordo con Gerard Oliva, que xogará en San Lázaro a próxima tempada. O dianteiro, de 25 anos, chega ao club santiagués procedente do Real Murcia, onde o ano pasado xogou 33 encontros.

A pesar da súa xuventude, o punta ten un amplo curriculum en equipos como o Numancia, o Atlético de Madrid B, a Huesca e mesmo unha experiencia en Austria, como xogador do Ried.

Oliva únese a Javi Moreno e Pato Guillén como as tres caras novas que de momento chegaron ao Compos para a tempada 2015-2016.

Escribe un comentario

20 − 19 =