La SD Compostela cae eliminada de la Copa RFEF en 10 minutos fatídicos

SD COMPOSTELA (1): Marqueta; Josu (Manu Moreira, min. 56)-Castiñeiras-Catú-Xabi; Moya; Lemos(Manu Rodríguez, min. 56)-Quim Araújo-Fondevila-Mon (Borja Navarro, min. 68); Mensha.

ÓRDENES SD (2): Daniel; Adrián (Darío, min. 48)-Rubén Caamaño-Juan Cabrejo-Rendo; Cea-Julián (Álvaro, min. 64); Rubén-Ángel Cao-Álex Castro; Nacho (Martín Tovar, min. 58).

Goles: 1-0, min. 24: Quim Araújo. 1-1, min. 82: Álex Castro, de penalti. 1-2, min. 87: Ángel Cao.

La SD Compostela cayó elminada ante el Órdenes SD en la eliminatoria previa de la Copa RFEF. El conjunto de Iñaki Alonso dominó el encuentro durante 80 minutos, pero dos despistes en los instantes finales del partido posibilitaron la remontada del rival, que apenas se había acercado con peligro a la meta de Marqueta.

El encuentro empezó con poco ritmo y sin dominio claro. Poco a poco el Compos fue haciéndose con el control del juego y así llegó su primera ocasión, con un fuerte disparo de Mensha desde fuera del área que se fue fuera por poco. El Órdenes respondió con otro disparo lejano que Marqueta despejó a saque de esquina.

Precisamente un córner fue lo que aprovechó nuestro equipo para abrir el marcador. Lemos puso un buen centro que Mensha remató de cabeza. Daniel hizo una gran parada, pero Quim Araújo recogió el rechace para marcar.

La segunda parte continuó dominada por el Compos, que volvió a tener al Mago Araújo como hombre más peligroso. El atacante dispuso de dos buenas ocasiones para marcar el segundo, pero primero el portero y la mala puntería después evitaron el tanto.

Cuando el partido parecía que iba a terminar sin sobresaltos para la SD, una jugada aislada por la banda derecha terminó con un penalti de Catú, que tocó el balón con la mano dentro del área. Álex Castro no falló y convirtió el duelo en un ida y vuelta durante los últimos minutos. Borja Navarro tuvo una buena ocasión para nuestro equipo, pero el que acertaría sería Ángel Cao, que aprovechó un error de Marqueta en el despeje para batir al portero en el mano a mano.

Catú tuvo las dos últimas oportunidades para el Compos, pero Daniel estuvo muy acertado en la portería y evitó un nuevo empate local.
A SD Compostela caeu eliminada ante o Órdenes SD na eliminatoria previa da Copa RFEF. O conxunto de Iñaki Alonso dominou o encontro durante 80 minutos, pero dous despistes nos intres finais do partido posibilitaron a remontada do rival, que apenas se acercara con perigo á meta de Marqueta.

O encontro comezou con pouco ritmo e sen dominio claro. Pouco a pouco o Compos foise facendo con control do xogo e así chegou a primeira ocasión, cun forte disparo de Mensha dende fora da área que se foi fora por pouco. O Órdenes respondeu con outro disparo lonxano que Marqueta despexou a saque de esquina.

Precisamente un córner foi o que aproveitou o noso equipo para abrir o marcador. Lemos puxo un bo centro que Mensha rematou de cabeza. Daniel fixo unha gran parada, pero Quim Araujo recolleu o rexeitamento para marcar.

A segunda parte continuou dominada polo Compos, que volveu ter ó Mago Araújo como home máis perigoso. O atacante dispuxo de dúas boas ocasións para marcar o segundo, pero primeiro o porteiro e a mala puntería despois evitaron o tanto.

Cando o partido parecía que ía rematar sen sobresaltos para a SD, unha xogada illada pola banda dereita acabou con penalti de Catú, que tocou o balón coa man dentro da área. Álex Castro non errou e convertiu el choque nun ida e volta durante os últimos minutos. Borja Navarro tivo unha boa ocasión para o noso equipo, pero o que acertou foi Ángel Cao, que aproveitou un mal despexe de Marqueta para recoller o balón e batir ó porteiro no man a man.

Catú tivo as dúas últimas oportunidades para o Compos, pero Daniel estivo moi acertado na portería e evitou o empate dos locais.

Escribe un comentario

doce + 15 =