Jordan renueva su contrato con la SD Compostela

La SD Compostela ha llegado a un acuerdo con Jordan Sánchez para que el jugador continúe en el club la próxima temporada. El Compos sigue de esta forma consolidando la base de su plantilla después de las ampliaciones de contrato de Marqueta, Fondevila y Mon, además del fichaje de Pato Guillén.

Jordan fue otro de los jugadores importantes en los planes de Iñaki Alonso, participando en 35 encuentros, 22 de ellos como titular, y marcando cinco goles. El atacante ourensano cumplirá de esta forma su cuarta temporada en el Compos.
A SD Compostela chegou a un acordo con Jordan Sánchez para que o xogador continúe no club a próxima tempada. O Compos segue desta forma consolidando a base do seu equipo despois das ampliacións de contrato de Marqueta, Fondevila e Mon, ademais da fichaxe de Pato Guillén.

Jordan foi outro dos xogadores importantes nos plans de Iñaki Alonso, participando en 35 encontros, 22 deles como titular, e marcando cinco goles. O atacante ourensano cumprirá desta forma a súa cuarta tempada no Compos.

Escribe un comentario

4 + 7 =