El lateral Josu, primer fichaje de la SD Compostela

IMG-20140702-WA0000

Después de las renovaciones de Catú, Castiñeiras, Jordan y Fondevila, la SD Compostela ha cerrado la incorporación de su primera cara nueva para la temporada 2014-15. Se trata de José María Gómez Docampo, conocido futbolísticamente como Josu, que llega procedente del Ourense y firma por una campaña.

Josu (2-11-1984) es un lateral derecho con experiencia en Segunda B, categoría en la que ha disputado 85 partidos. En las últimas temporadas ha sido indiscutible en el conjunto ourensano aportando solidez y trabajo en la banda.

Con este fichaje, la plantilla del Compos empieza a tomar forma, sobre todo en la zona defensiva, donde Iñaki Alonso ya cuenta con dos centrales y un lateral derecho.
Despois das renovacións de Catú, Castiñeiras, Jordan e Fondevila, a SD Compostela pechou a incorporación da súa primeira cara nova para a tempada 2014-15. Trátase de José María Gómez Docampo, coñecido futbolisticamente como Josu, que chega procedente do Ourense e firma por unha campaña.

Josu (2-11-1984) é un lateral dereito con experiencia en Segunda B, categoría na que disputou 85 encontros. Nas últimas tempadas foi indiscutible no conxunto ourensano aportando solidez e traballo na banda.

Con esta fichaxe, o plantel do Compos comeza a tomar forma, sobre todo na zona defensiva, onde Iñaki Alonso xa conta con dous centrais e un lateral dereito.

 

IMG-20140702-WA0002

 

Escribe un comentario

8 − 1 =